Túlélés a Dudvában

Gondos-Lakos tanya

Gondos-Lakos tanya

Kész az első sajtunk, és egyéb huncutságok

2017. február 23. - Gondosgazda

Jelentem, hogy sikerült létrehoznunk az első sajtjószágunkat, roppant primitív pigmeus eszközökkel. Lukasztott műanyag bodegák meg effélék -.- Szóval határozottan elcsesztem, mert nem hagytam jól felforrni a tejet, így szerintem csak negyed annyi sajt jött ki, mint amennyinek jönnie kellett volna, de első próbálkozásnak megteszi a dolog. Ma este majd tovább építem a képességeimet. Szétterítettem a kecsketrágyával vegyes disznószart a  kertben, így az otthon hívogató illata már 200m-ről jelenvalóvá válik. Pozitívuma, hogy az ember részegen sem téved el :P

A tyúkjaink valamiért marhára nem akarnak tojni, a mellékelt képen a második tojást lehet szemügyre venni, és meggusztálni. pedig mostmár erősen ki is engedem őket, lévén a kutyákkal megjátszottam a meccset, aminek megfelelően már nem akarják megenni őket. Elkezdtem összekaristolnia  testyemet, vagyis elkezdődött a tavaszi bozót írtás a kivágott erdő részen. A héten mindenképpen végeznem kell vele.Aztán indul a karám projekt! Szögek, csavarok egy része, drót ma került megvételre. Hát ja, nagyjából ennyi. Ma édesapámmal voltunk kinn a kúrián, ami ugye egy köpésre van tőlünk. Meglestük a boros pincét, és tömve van denevérekkel. Jobbnál jobb figurák egyébként :)

az otthon illata

1_12.jpg

Egy napi megtermelt javunk télen! Esti fejés nincs benne.

3_13.jpg

Dömpi, aki még mindig nehezen viseli a  tollasokat

2_12.jpg

itt még nehezebben viseli (a kajás táljában turkáltak előtte)

8_5.jpg

aranypofa 1

4_11.jpg

aranypofa 2

5_11.jpg

aranypofa 36_9.jpg

aranypofa 4

7_7.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoslakostanya.blog.hu/api/trackback/id/tr8112285239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2017.02.23. 15:47:15

Szerintem még hideg van nekik ezért nem tojnak.

Holdgyöngy 2017.02.24. 12:35:15

Devenér, mondaná az unokám. Szuper, saját házi denevértek van! Egy hete jártunk az Alföldön,Kecskeméten pontosabban, a tanyákat látva gondoltam rátok.
süti beállítások módosítása